Behandlingshem... eller semester.

Hemma efter en vecka med skidåkning i Hassela. Men det är ganska skoj att säga att man varit på avgiftning!
(Hassela-kollektivet är ett behandlingshem, för er som inte vet. Eller man behandlar inte folk som inte vet nåt alltså utan för er som inte vet det så är Hassela kollektivet ett behandlingshem. Oh shit vad invecklat det blev!)
Jaja, det var härligt i alla fall. Mycket snö och långa backar och det fanns Cartoon network i stugan. Fatta att lilleman har haft en höjdarvecka: Skidåkning hela dagarna och tecknat på TV hela kvällarna.
46400-29


Så här glada var snorisarna när vi var på hemväg och jag hittade kameran, som jag trodde att jag glömt, längst ned i väskan.
Vi körde 75 mil på 9 timmar och då hade vi ändå matpaus!

Kommentarer
Karin säger:

Skönt att du är hemma igen....har saknat dig. Och vad kul att ni hade roligt, jag skulle också behöva en vecka ifrån allt....fast med värme då.....:-)

2006-04-21 | 08:52:56
Bloggadress: http://koepe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback