Min dag!

Började med att jag tog kort på lekstugan klockan 8 och la ut på blocket.
Åt frukost länge...
Städade köket och torkade golvet, inte illa. Skurade även bakom spisen.
Har hunnit tvätta 4 maskiner. Alla vinterkläder är nu rena och fina + en massa annat också.
Skjutsat 8-åringen på kalas.
Tömt komposten eller om det var mannen som gjorde det? Men jag plockade uppen massa benrester och kastade dessa. Det ser så makabert ut i potatislandet annars. Ungarna har slutat tro på att det är rester efter utdöda djur!
Städat ur lekstugan som skall skänkas bort.
Lagat lasagne till hela glada familjen. Jag brukar oftast laga mat till alla i och för sig!
Kört till svärmor med alla småbarns leksaker så småkusinerna har något att leka med där. Fick kaffe och dammsugare.
Hämtade dotter L på hemvägen.
Vikt den torra tvätten.
Sått lite blommor.

Funderar som bäst på när och var jag kommer somna.
Borde kanske ha hunnit med några saker till men dygnet har ju bara 48 halvtimmar!

Kommentarer
Camilla säger:

HaHA..ja det låter som huset alltid är fullt..ska förklara..vi jobbar som jour/akut hem för ett företag som heter Friab...tar emot o slussar vidare ungdomar som har drogproblem eller kriminella problem..men det brukar vara båda...så därför har jag inte en aning från dag till dag hur många vi e dtill bordet...men vi har 6 platser till extringar,,men det är sällan helt fullt

2006-04-23 | 13:28:25
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
Millan säger:

Jo håller med om att killen hamnat i ett fack..elak..alltid elak..
Klart att han inte dog...(tur jag inte tänkte den tanken när jag såg filmen..då hade man bööölat)

2006-04-24 | 00:18:18
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback