Nytt shoppingcenter!

Fattar ni hur glad man kan bli när det öppnas ett nytt shoppingcenter ganska nära? Förr var jag tvungen att åka över hela Göteborg för att handla. Nu finns det nära i Partille. Ett JÄTTESTORT som går över motorvägen. Eftersom det var 20% på HM idag så utnyttjade hela familjen detta. Kom på att jag minsann inte fick något när jag kollade kassen hemma. Sen skulle vi ha skor till lilltjejen och mannen.
-I den affären var de dyra och fula.
Tror att han hade köpt de fula om de varit billigare!
Nähä men i den gamle skoaffären borta på den andra gatan där brukar vi ju alltid hitta nåt. Sagt och gjort, ut i ösregn och spring. Och visst var det så hittade skor till bägge två, på REA! 335 spänn för allt. YES, då kan jag betala räkningarna också!
Sen hade vi ju mutat lilltjejen med en ny telefon. Eftersom lillebror inte ska äta frukost på fritids längre så måste ju nån se till att han kommer iväg till skolan innan den börjar...
...den lotten föll på L. Mot betalning förståss!Så vi investerade i en kameratelefon. 99 spänn i månaden som man får ringa för! Jaja barnvakt är dyrt, jag vet!
Nu ska jag betala räkningar, äta godis och softa i soffan!

Kommentarer
Millan säger:

låter toppenbra...köpcenter nära o bra..godis i soffan låter oxå gott..men det får jag allt låta bli..räkningar..ett evigt gissel...suck...
16 kalorier..det är ungefär 100 gram slanggurka ;)

2006-04-28 | 21:18:47
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
Propp säger:

Och den behöver man ju inte äta...

2006-04-28 | 21:34:36
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback