Nytt försök?

Jaha då verkar det som om alla är friska så det är bara att packa in i den nytätade husvagnen och på det igen.
Nu drar vi nog till Smögen så vi får äta glass på bryggan och titta på alla som seglar i hamn. Fattar inte varför man hyr en båt som ligger vid bryggan och aldrig är ute på öppna havet. I mina ögon lika attraktivt som att ha säsongscamping med husvagnen på samma ställe år efter år.
Ut och se Sverige, slöfockar!
Jag har husvagn för att uppleva saker. Ta mig dit jag vill för en billig penning. Stanna efter vägen där det finns något intressant att titta på. Fornlämningar eller en trevlig kaffestuga.

Kommentarer
Karin säger:

Det är helt rätt inställning tycker jag, ut och se så mycket som möjligt. Varför stanna på samma ställe år efter år hela somrarna? Och med husvagn är det ju som att ha en del av hemmet med sig, måste ju vara toppen.
Kanske är det så att de med husvagn egentligen är väldigt nära att stanna hemma alltid för man trivs så bra, men vill ändå uppleva och se en massa??!!
Alltså, jag känner mig så filosofisk och klok.....hihi

2006-08-03 | 06:54:57
Bloggadress: http://koepe
AnnaK säger:

Håller helt med, ut och upptäck!
Hoppas ni haft en bra semester.

2006-08-06 | 23:26:07
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback