Var ska jag börja?

Håller på och fixar min hall. Blev lite vred en dag och rev ut bröstpanelen. Sen inhandlade jag en fällstol som ska monteras på väggen (se bild i tidigare inlägg). Det var ju bara det att det behövdes nya reglar för att inte väggen kulle braka ihop men som tur är så hade vi byggjobbare på jobbet som jag bjöd på kaffe och kaka och sen fick jag lite reglar!
I onsdags var jag på ett Friskispass och upplyste min man om att det vore bra om han monterade ned gipsväggen och spikade fast de nya reglarna, så då gjorde han det. Tänk vilken pli jag har på honom.
Eftersom det inte verkar finnas något hus under 3 miljoner som passar vår familj så ska jag nog börja fila på en ritning till bygglov. Bättre att låna upp pengar på detta hus och fixa till det så det passar.

Sen har ju nya IKEA katalogen kommit och nu vill jag göra mycket.
Bättre förvaring i sovrummet:
PAX garderob med MALM skjutdörrar.
Men hur blir det med stora speglar i sovrummet? Kinky eller?
46400-67
Sen skulle vi behöva organisera det stora badrummet. Stora M och mellan L har så mycket prylar som bara väller ut ur pytteskåpet ovanför tvättstället, så rejäla skåp vore bra:
46400-68
Men detta är väl bara en dröm?

Kommentarer
Syster Yster säger:

Tror att erat badrum är liiite mindre, men bra förvaring i badrum kan man aldrig få för mycket av!

2006-08-19 | 11:12:22
Propp säger:

men jag skulle ju kunna bygga ut på garagetaket eller in i M:s rum men då får hon flytta...
...och då behöver vi inte göra om badrummet...

2006-08-19 | 20:37:35
Syster Yster säger:

Det blir ju nääästan som att bo i mangelrummet!!!

;-D

2006-08-21 | 09:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback