Nya datordelar

På tisdag inhandlas en ny router så då kan jag använda fler datorer här hemma.
Camilla, vi har 4 datorer så det är inte tillgången det är fel på utan uppkopplingen. Men det är ju himla jobbigt att behöva slå sig fram till datorn.
Men igår hade vi en trevlig familjedag istället...
Bakade pepparkakor, plockade fram stakarna (de i fönstren alltså, inga andra!), hann ligga i soffan och se 2 hyrfilmer, fixade söndagssteken i förväg, körde 4 maskiner tvätt, hällde ut sommarblommorna, som hade börjat bli gröna igen, från sina krukor, gick på promenad till återvinningen, läste nästan ut en deckare (tog slutet imorse!), funderade ut hur jag skulle organisera julblommorna som hockeyklubben levererade, somnade sött efter att vi sett hur "dum, dummare" träffades. Det är trångt i dubbelsängen när fyra pers ligger där, lilleman fick lägga sig och sova istället för att se på film.

Kommentarer
camilla säger:

å myspys..jag själv var inte hemma förrän 4 inatt..40 års fest med väninnan..trevligt..mina ungar tjatar om bak..får välan ta det i veckan..ser fram emot fler bloggar så jag hoppas routern kommer snart...

2006-12-03 | 15:57:11
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
camilla säger:

har inte delarna kommit än..??

2006-12-05 | 22:35:26
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback