Utmanad...

Fick en lista av Camilla:
A) Fyra jobb som jag haft:
1. Kassörska på OBS!
2. Bageriarbetare på PÅÅLS
3. Fiskhandlare i "FESKEKÖRKA"
4. Mc Donalds (klarade av 2 dagar!

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen (Skratta inte ihjäl er!)
1. Top gun.
2. Dirty Dancing
3. Pretty woman
4. En officer och en gentleman. (Nu tittar min man vad jag skriver och börjar kasta saker på mig)

C)Fyra platser jag har bott på:
1. Alsterbro
2. Västerås
3. Göteborg
4. Landvetter och sen blir inte listan längre även om jag skulle försöka. Men jag har bott på 7 snart 8 adresser!

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på (skratta inte nu heller)
1. OC
2. City Akuten
3. Greys Anathomy
4. Uggly Betty


E) Fyra platser jag har semestrat på ( nu ska jag låta världsvan!)
1. New York
2. San Francisco
3. Rhodos
4. Sist, men favoritstället; Västkusten.


F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Tjuvlyssnat
2. Aftonbladet
3. Inreda
4. GP

G) Mina fyra favoritmaträtter:
1. Thaikyckling
2. Cevapccic (kanske det stavas)
3. Lax med vitlökskräftröra
4. Fetaost och oliv biffar

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I en skidbacke
2. På restaurang
3. På en solig sandstrand
4. På ett ösigt dansgolv

I) Fyra vänner jag hoppas kommer svara:
Jag har ju flera vänner som bara läser om mig men inte har egen blogg, så ni kan ju skicka ett mail! Annars verkar det som alla redan har haft denna lista på sina bloggar. Men Cleo har nog inte svarat eller MassablajAnna.

Kommentarer
Anna K säger:

Strax finns min lista på min blogg :o)

2006-12-30 | 23:22:28
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com
camilla a säger:

duktig..hehe jag älskar city akuten...haha..när min man blev opererad för några år sen så var han så inspirerad av denna serie så att han beställde klassisk musik under operationen...ja är man galen så är man

2006-12-31 | 00:39:16
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
cleo säger:

Jaha, jag gjorde listan nästan klar, gjorde paus för frukost, gjorde klar listan och så när jag skulle publicera var jag inte inloggad, så jag loggade in och så försvann svaret... Kanske att jag gör om den senare.... :-)

2006-12-31 | 11:19:29
Bloggadress: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback