Stavgång å friskis och sängkammaraktiviteter.

Fattar ni, jag som inte varit på ett friskispass på år och dar...typ 4...kanske!
Så fick jag värsta rycket...eftersom det är mot mina principer att åka bli till trä'ningen så tog jag fram stavarna och promenerade 20 minuter till hallen. Det ser ganska dumt ut när det är -5 grader och massa snö. Jag mötte en annan stavgångare också och hade på tungan att fråga om hon också tappat skidorna men hon såg så tråkig ut.  Sen körde jag ett bas pass och svettades och sen stavade jag hem igen.

JAg insåg att jag var tvungen att börja träna ordentligt när jag inte kom ihåg gången jag svettades senast, av ansträngning alltså, och då räknas inte sängkammaraktiviteter för de är inte så långdraget svettiga.
Nu dör mina döttrar när de läser detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback