träning

Tänkte vara såååååå duktig och gå på ett pass idag. Min vän K undrade och jag ville ett tag drabbas av latmasken men ångrademig och sa Ja.
Kollade sen och såg att det var ett styrkepass på 90 minuter.
HJÄLP vad har jag nu lovat????
Travde i alla fall iväg med mina stavar glad i hågen. Vi kommer till hallen och det är...
...tomt.
Hmmm... var är alla???
KAnske inställt eftersom det var årsmöte idag eller?
Ja,ja vi gick en lång runda istället. Hittade en farbror som ramlat och slagit huvudet.. mycket blooooooooood...
K är ju gammal scout så vi kunde hjälpa honom hem i alla fall.

När jag sen gick hem så kom jag på en sak.
Årsmötet skulle ju vara klockan 13.00 så det borde de ha flyttat på så det var nog därför passet var inställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback