Söndagstristess och spansk fotboll

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSSSSSSSP!
Fattar ni hur tråkigt jag har det när jag har gjort så här många inlägg idag? Ringde och hurrade för min bror som fyller så många år att jag har slutat räkna. Snart skall söndagskvällen avslutas som den alltid gör... liggandes i sängen och tittar på La Liga. Idag vankas det Atletico Bilbao mot något annat spanskt lag. Inann vi hade TV4+ så såg jag inte så mycket fotboll på TV. Men eftersom vi har TV i sovrummet och det alltid sänds spanska matcher hela söndagseftermiddagarna ända in på kvällen så har det numera blivit några stycken. Jag kan en hel del gubbar och en massa spanska lag. Offside regeln klarade jag av för många år sedan...
Regeln som vi för tillfället diskuterar är om och när det blir frispark i straffområdet, blir det inte alltid straff???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback