Fotont

Fot


Jaha, så här ligger man nu. Var i skogen och trampade snett. Riktigt kände hur foten åkte ur sitt riktiga läge och sen återvände. Aj så ont det gjorde. Som tur var vi inte långt från förskolan så en jobbarkompis sprang hem och hämtade is. Sen skjutsade de hem mig. Ligger nu här och väntar på att doktorn ska ringa.
Fattar ni vad korkat det är om man inte bor i samma kommun som man jobbar i? Frö de kunde inta ta mig på vårdcentralen i jobbkommunen och man har ju inte precis lust att åka till akuten och sätta sig. JAg vill ju bara ha ett ordentligt förband. Ja, ja men min vårdcentral hemma dit kan man ringa och så får man en tid som de ringer tillbaka på. Så nu är det bara en halvtimma kvar tills jag hör något. Sen ska man ju ha kryckor också...
... och de hämtas på hjälpmedelscentralen inne i Göteborg... och det är en helt annan historia.

Kommentarer
maria k säger:

Hur är det med dig? Hoppas det inte var allvarligare än att du kan jobba nästa vecka... Jäkla tur ändå att det hände nu när du kan ligga på altanen i solen o äta glass, medan foten läks. Gäller att se det positivt ju. Ha det - ses snart!
Maria

2006-06-07 | 21:55:07
AnnaK säger:

Hoppas det går över snart, man vill ju gärna kunna vara ute och pyssla när det fina vädret är på ingående.

2006-06-07 | 22:52:11
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com
Syster Yster säger:

Stackars lilla foten o stora du!!! Att ha foten i högläge betyder INTE att lägga om taket, basåduvet!

2006-06-10 | 09:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback