Intervju med mig själv... snodd.

Men hallå, Anna som har sidan www.massablaj.blogspot.com   tack för du har så mycket användbart. Detta har jag snott från henne (igen).

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
svenska skull man kanske kallat honom "Elvispen". Den lille bleke och

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Akvariet

3.Vad var det senaste du såg på tv?
Nån sport igår kväll

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 19.43

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fågelkvitter, bilar, bladsus

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Satt på altanen och drack kaffe och åt tårta.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Jag tittade på några bloggar

8. Vad har du på dig?
Jeans, blus och underkläder

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Kommer inte ihåg

10. När skrattade du senast?
Nyss på altanen med min man.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting, vi har inte köpt några tavlor hit in än.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Folk med underlig klädsmak

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag älskar att svara på frågor så jag tycker det är kul.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Herbie

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ny bil, större hus, hemhjälp

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hmmm... att jag fiser illa kanske?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Fördela pengar rättvist över vår jord

18. Tycker du om att dansa?
Japp, men gör det alldeles för sällan.

19. George Bush?
Pain in the ass

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Men jag har ju redan tre...

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
JApp, har funderat på att söka en lärartjänst någon annan stans.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen!

Så där ja, nu kanske ni vet lite mer om mig, ni fick ju veta en del härom dagen, när jag även då hade snott en lista av Anna.

Kommentarer
Anna Karlsson säger:

Alltid kul att man kan glädja någon :-)
Har fixat en ny blogg som heter www.massablaj.blogg.se där kommer jag skriva om filmer jag ser, böcker jag läser samt ev mobilblogga lite under semestern när man inte har tillgång till dator. Du får gärna kika in där oxå.

2006-06-06 | 23:52:45
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback