Hysterisk vecka.

Oj oj oj, har överlevt denna veckan, helt otroligt. Inledde med en inte helt fräsch måndag. Var lite trött efter helgen.
Tisdag och onsdag var jag på fackkurs i Borås, men jag åkte hem och sov. Det var bäst så för husfridens skull. Skyller på barnkören också som behövde mig på tisdagkvällen. Där kan man inte vara sur, ett härligt gäng med goa ungar som man får ett speciellt förhållande till. Till kören kommer de ju av egen vilja och intresse och inte för att någon tvingar dem.
Onsdag morgon var jag i Borås och fick hotellfrukost... mums...
Hämtade tjejerna hemma och drog iväg för att köpa nya pjäxor 300 + 900 gör goa hål i plånboken.
Torsdagen var min ½lediga dag. Gjorde min läxa på fm och var i skolan mellan 13 och 16. Sen iväg till jobbet för lite planering, handlade Sushi på vägen dit. Jag och M glufsade i oss... mums igen...

Fredagen jobbade jag på riktigt, det känndes konstigt eftersom jag bara jobbade måndagen v 9 och sen VAB:ade. Sen jobbade jag i måndags och sen fredag. Jaja man vet att man är omtyckt när några "plåster" inte släpper en på hela dagen. "Propp, vi vill leka med dig"
Min långa student hade längtat efter oss så HAN kom på besök. "Fröken M" är alltid välkommen på förskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback