Nya naglar... arggggg

Vilken dag! Efter att ha biti på naglarna pga. stress det senaste så bestämde jag mig. Jag går och köper nya. Beställde tid 14.15.
Traskar till nagelsalongen och där titta de på mig: -vad vill du?
-jag har tid nu.
- näe det är väl klockan 16.00?
-näej nu!
-Jaha jag har kollat på fel dag säger tjejen som är fullt upptagen med en hårförlängning.
Fick göra mina naglar men det tog 2,5 timme. Man och ungar hann ringa några gånger...
... men jag svarade inte!
Tjejen som gjorde det höll på med massa saker samtidigt, telefonen ringde men inga jobbsamtal, en kompis kom in med sin bebis för att visa upp, tjejen sprang iväg för att röka och köpa tre ljusstakar
En annan kvinna som var där för att få hårförlängning satt och väntade hur länge som helst medan en ung praktikant fixade lite granna.
HELT HYSTERISKT! Kommer ALDRIG att besöka detta ställe fler gånger och 650 kronor fattigare blev jag!
Nya naglar... arggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback