Vänskap!

Har varit och träffat min bästa vän som bor i USA sen typ 15 år tillbaka.
A är "hemma" för begravning, kom igår och åker på söndag. Jag ska ju iväg och åka skidor hela helgen så vi träffades över en frukost!
Jag hade bett om ledigt för mina flickor, lilleman är ju sjuk men han fick hänga med ändå. Tänk att man har vänner som det inte gör något att man träffar så sällan. Det är bara att plocka upp tråden där man var sist.
A kunde ju inte fatta att M går i åttan och pratar engelska. Och hennes man R har fortfarande inte skaffat körkort. Han lovade mig det -99 när jag var där och hälsade på och fick agera privatchaufför.
Sparar nu pengar för att åka dit -09 igen med hela familjen. Har tänkt att bila mellan LA och San Francisco.

Kommentarer
camilla säger:

Så kul att träffa en vän .... även om omständigheterna var tråkiga... läste ngnstans att det är inte många i USA som har körkort...kommunikationern var bra och det är ett helsike att komma fram inne i de större städerna..jag hade dock inte överlevt en sekund utan mitt...bor ju i en åker :)

2006-03-02 | 15:23:06
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback