Mors dag

Mors dag


Grattis alla mammor!
Så här blev jag uppvaktad igår! Det var lite av ett uppsamlingsheat kan man säga. 5 maj hade vi bröllopsdag men jag åkte till Helsingfors den 6 så då blev det inga blommor. Sen fyllde jag år den 15 och det var förlovningsdag den 17 men jag åkte till Madrid den 18 så jag fick inga blommor då heller. Och idag är det mors dag men jag åkte hemifrån klockan 8 för att vara på fotbollscup hela dagen. Så istället blev jag uppvaktad igår! Kan säga att middagne stod på bordet när jag kom hem 18:30 och stor tjejen hade gjort gräddtårta med After Eight på MUMS.

Sen har jag postat min examinationsuppgift också så nu känns det bra.

Kommentarer
camilla säger:

mammor mammor..visst är vi guld värda!!

2006-05-30 | 08:38:41
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback