Bloggtorka.

När ungarna har lov så blir jag helt väck i skallen och ahr inget att skriva. Var i alla fall på bio med de två yngsta. Vi såg Förortsungar och den var bra. Skoj med all musik och att den var filmad så där "stor-stads-vintergrå". Det bli lite dogma över det hela då. Ungarna var coola, särkilt hon från Ikeasäng reklamen. Sen blir ju Gustaf Skarsgård så där töntsnygg...
...  hm... tantvarning, kanske.
Idag var jag i affären klockan 8 när de öppnade! Hade skjutsat L till träning först. Härligt klockan 8 på lördagar. Nu  bakar jag, och städar och lagar mat och tvättar. Mannen försöker byta däck på bilen, men de sitter som berget efter att jag fick nya för en månad sen. Ska snart dricka kaffe och gå på långpromenad i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback