Laserdome

Laserdome
Hehe, jag var på Laserdome i fredags med ett gäng ungar eller tonåringar kanske det var. Har varit där förrut så jag visste ju vad det gick ut på. Eftter 1 timme är man helt slut och svettig och skitig. Även om jag är pascifist så förvandlas man när man får ett gevär i händerna! Helt galen blir man och det är bara skjuta som gäller. Kaxig morsa som jag är så måste jag ju skryta, jag blev 3 av 24! Och då var det med ett gäng hormonstinna tonårsgrabbar från Gråbo som varit där och krigat hela dagen typ 20 spel eller nåt sånt!

Kommentarer
Anna K säger:

Du är ju riktigt duktig, inte illa att komma 3:a

2006-11-07 | 22:04:35
Bloggadress: http://massablaj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback