Sassabrassa meets Sigvard Bernadotte

Denna dagen blir nog en leta-roliga-prylar-på-nätet-och-sen-lägga-de-på-bloggen-dag.
Hittade dessa på www.designonline.se . Det är företaget Sassabrassa som tagit upp mönstret Virrvarr som Sigvard Bernadotte ritade 1961. Nya deignprylar blir det bla. dessa:
46400-10546400-10446400-10346400-102Ljusstake, knivmagnet, karottunderlägg och äggkopp. Alla sakerna är vändbara så man kan välja om man vill ha svart eller vitt mönster.
När mina föräldrar sålde sitt hus så sålde de även en massa möbler, bla. ett köksbord med virrvarrmönster för 500 spänn. VARFÖR LA INTE JAG BESLAG PÅ DET ???? Grrrrrrrrrrrrr.....


Kommentarer
camilla säger:

fin fina prylar..gillar verkligen skåpet för mobilerna..det hade verkligen behövts i detta huset...skoja..vi är 8 personer...så det är sladdar överallt..o inte en enda har samma sorts mobil...Hur går det med husförsäljningen?

2006-11-13 | 12:19:19
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
camilla säger:

haha...jo det har jag msn...*S*...
Min är [email protected]

2006-11-13 | 13:39:16
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback