Vidbränd?

Är det så här man känner sig när man är vidbränd? Trodde att jag kanske var lite arbetsskygg men när jag får hjärtklappning av att tömma tvättmaskinen och fylla torktumlaren då är det väl något fel? För så upphetsande är det ju inte! Mannen säger att jag är helt vild i sängen...
...när jag sover alltså. Ligger och sparkar och har mig. Kanske därför jag är helt slut när jag vaknar. Somnade om i morse när mannen gått till jobbet och vaknade 7.20 Frukostdax. Sen har jag mest varit sängliggande hela dagen. Plockat undan lite och sen legat igen. Hade visning nu ikväll för en familj så vi får se vad det leder till.

Kommentarer
camilla a säger:

är du sjuk ännu?..stackare...krya på dig

2006-11-15 | 17:23:02
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback