Foto

Just det, glömde att referera en sak igår. Jag slet ju som ett djur för att få allt iordning inför fotograferingen. Plockade undan och flyttade medan de höll på. Sen när de gått så gick jag in i badrummet, jag hade ju varit där och hängt iordning draperiet och handdukarna men missat en hel del:

* min bomullstuss som jag använde till ansiktsavttnet på morgonen klockan 6.00
* A:s eltandborste stod prydligt den också på handfatet
* En urklämd tandkrämstub
* En dofttvål som fått för mycket vatten och "grånat"
* VC-ankan. klorinet och VIM som stod uppepå skåpet.

Hoppas de kan retuschera bra!

Kommentarer
gunsan säger:

Propp... jag var för sen... ditt hus var borta nu... men jag hoppas det blr ett nytt LYCKOHEM... och du allt du glömde i badrummet använder väl alla andra med hi... gör inget att det kommer med... det ger ju liv åt bilden eller hur...
HÄRLIG-FLYTT-STÄDAR-KRAM :)

2006-10-07 | 00:18:32
Bloggadress: http://gobbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback