Vuxenpoäng

Ännu en lista som jag snott hos någon vem det nu var. Syftet är att samla vuxenpoäng!
Jobb (1p) - Ja
Visitkort (1p) - Nej
Konferens (1p) - Nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Nej
Vara sambo (1p) - Nej
Vara förlovad (1p) - Ja
Vara gift (2p) - Ja
Skild (3p) - nej
Äga villa (2p) - Ja
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Ja
Hund (1p) - Nej
Lån (1p) - Ja
Gemensam ekonomi (1p) - Ja
Pensionsspara (1p) - Ja
Storhandla (1p) - Ja
ICA-kundkort (1p) -Ja
Använda rabattkuponger (2p) - Ja
Äga hushållsassistent (1p) - Ja
Äga diskmaskin (1p) - Ja
Dubbelsäng (2p) - Ja
Ha julgran på julen (2p) - Ja
Gråa hår (1p) - Ja men de kan man ju färga...
Celluliter (1p) - Tyvärr
Prenumerera på morgontidning (1p) - Ja
Lösa sudoko (1p) - Ja
Välja att inte svara i telefon (2p) - Nej
Putsa fönster (1p) - Ja men väldigt sällan
Svampplockning (2p) - Ja
Långfärdsskridskor (1p) - Nej
Parmiddag (1p) - Nej
Vinprovning (1p) - Nej
Danskurs (1p) - Nej
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) -JA
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Ja
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Ja
Spela Bingolotto (1p) - Nej
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Ja
Ha höftproblem (1p) - Nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - ?Nej!
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Ja

!0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där

Oh shit 34 poäng du måste man ju ändra massa svar för att bara vara på väg... 

Kommentarer
Syster Yster säger:

Jag hade 30!!!!!!!!!!!!!

Pilutta!

2006-10-09 | 11:55:37
anna säger:

Rolig grej. Den ber jag att få kopiera nån dag å göra. tack . Anna

2006-10-09 | 18:22:09
Bloggadress: http://annaspytt.blogg.se
Myra säger:

Jag har lååång väg kvar. *ler*
Endast 17 poäng. *stannar upp*
Nästan lite pinsamt, ju... *funderar*
Kanske borde växa till mig lite? *kliar mig i huvudet*

Äsch! *ruskar av mig alla vuxna tankar*
Några år till kan jag väl få vara liten!

Ha en bra måndagskväll.

2006-10-09 | 19:55:20
Bloggadress: http://myrasmysterier.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback