Hemmafru-wannabe!


46400-79
Gjorde ett test på kanal 5 http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/test.asp för att kolla vilken Desperat hemmafru jag var mest lik.
Reultatet:
Du är mest lik Bree van de Kamp.
Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.
Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.
Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet
 
Det hade du väl aldrig trott Kära Kollega M, sylta och safta och baka????
Men jag älskar ju dokusåpor men det var ingen  fråga som tog upp det!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Stod det inte att du är världens bästa lillasyster???

Va?

H

2006-09-04 | 08:50:16
Karin säger:

Jisses......jag blev också Bree Van de Kamp. Henne tycker jag är värst....jag ville bli som hon spelat i Stålmannen förut (vet inte vad hon heter). Riktigt roligt i alla fall......krammen

2006-09-04 | 16:21:43
Bloggadress: http://Rassel99.blogg.se
Syster Yster säger:

Jag var mest lik Gabrielle Solis.... Ni som har sett serien: Var det bra eller?

*funderar*

2006-09-05 | 14:58:38
maria k säger:

hahahahahahahahaha

2006-09-05 | 22:15:05
Caroline säger:

Nämen vad fasen...jag blev åxå Bree! Hon som är så hysterisk!! Hahaha!

2006-09-08 | 22:18:00
Bloggadress: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback