Sinnesro

Efter att jag igår ringt och fått en tid för anställningsintervju så sov jag gott hela natten. Somnade när jag la huvudet på kudden och sen inget sprattlande med hjärnspöken i vargtimmen. Känns som jag tagit rätt beslut. Hoppas bara att de vill ha mig...
Arbete med människor handlar ju mycket om personkemi, tycker man inte om varandra så gör man inte.
Jag ska visa upp mig från min bästa sida och le och tala positivt om allt och fråga mycket om hur arbetet fungerar nu och vad de tror att jag kan tillföra.
Måste skriva ett CV bara, hur gör man då? Nån som har nåt käckt tips? I vanliga fall brukar man väl göra sånt innan intervjun?
Sen har jag cyklat förbi huset innan jag skulle på Friskis och Svettis och det var ingen sol strax före 18.00.
I morgon ska jag ta mig en sväng till min fd. kollega, numera pensionär, för att hämta lite växter som hon delat åt mig. Ska nog ta lite bilder på hennes trädgård, den är underbar.

Kommentarer
Syster Yster säger:

Om du har koommit så långt att du ska på intervju, så behöver väl CV:et bara innehålla kalla fakta: ALLA utbildningar och jobb... Preentationen gör du ju där...!

Lycka till!!!!!!

2006-09-14 | 22:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback