Utbytesstudentinformation.

46400-81
Hjälp! Har varit med stora M på EFs kontor. De hade utbytesstudentinormation för intresserade. Stora M hittade info i sin kompis elevkalender och nappade på en gång. Eftersom snälla mamman ALLTID har ångrat att hon inte åkte själv så blev ju även jag eld och lågor. Och den snygga informatören var ju snygg också..
...och gav komplimanger som jag inte fattade.
Jag sa att min syster varit utbytassudent för massor av år sen typ 1981.
-Jaha men då är hon mycket äldre än dig?
-Näej inte så värst, svarade jag fundersamt medan den lille 25-åringen log!

Börjar man bli så gammal att man inte ens fattar när pojkarna ger en komplimanger???
TANTVARNING alltså.


Kommentarer
ROOMIE säger:

Tralalaaaa laaaa... det är faktiskt sant, de enda som hugger på en ute i svängen är 25-åringarna... *s*

2006-09-09 | 18:15:18
Bloggadress: http://roomservice.blogg.se/
Syster Yster säger:

Vi som är nästan jämngamla..... typ!

2006-09-09 | 18:37:43
Propp säger:

Ja ROOMIE om man inte halkar in på Palace förståss, där hugger ju allt om man är lite svårflirtad.

2006-09-09 | 20:43:56
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback