Apropå konstiga byggare...

Eftersom jag var hemma med feber och hosta så kunde jag ju följa bygget utanför mitt fönster. Fyra polacker som sliter 24-7 ungefär. Men i fredags passade jag på att njuta av solen på min altan. Jag satte på mig bikini och läste en bra tidning. Plötsligt ser jag hur de fyra polackerna måste kolla cementblandaren, samtidigt!!!
Jag har aldrig sett alla fyra samtidigt förrut!
Jag funderade en stund på vad jag skulle göra men kom fram till att kan jag förhöja livskvalitén för en enda människa (eller 4)  så får de väl hållas. Min altan är det och den kan ingen ta ifrån mig.
(Sen tänkte jag på hur de polska kvinnor jag har träffat ser ut med gult hår, och kände mig som Miss Universum för en stund!)

Kommentarer
camilla säger:

hehe...polackernas drömtjej...gött att få bli beundrar ett tag...ha en go helg

2007-04-29 | 08:26:10
Bloggadress: http://quarter65.bloggspace.se
Micke säger:

hahahah, du kanske kan ta 20 kr min eller så!!?

2007-04-29 | 12:54:43
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback