Magont, eller snuvad på konfekten.

Vaknade imorse med ont i magen. Trodde först att det var för att jag var hungrig men upptäckte att det var träningsvärk efter gårdagens en timmes sittande på gymboll. Hahaha , den funkar alltså!

Men jag måste berätta hur jag vaknade:
När klockan ringde så skulle jag precis hugga in på en moccarulle. Ni vet ett sånt där havreflarn som är rullat och fyllt med moccakräm och sen är ändarna doppade i choklad.
image197
Krokantrulle heter den visst. Men den försvann ju iväg med mina drömmar, så hela dagen har jag gått och längtat efter en sån och sen var de slut på ICA. Får köpa imorgon istället.

Kommentarer
Syster Yster säger:

Måste nog skaffa en sådan gymboll! Imorgon börjar ju mitt nya liv!
Var köpte du den? Pris?

2007-08-31 | 22:58:41
Propp säger:

På intersport för 270 kornor.

2007-09-01 | 10:04:00
Bloggadress: http://propps.blogg.se
Micke säger:

Smarrigt!!
jösses va sugen jag blev här, dags o gå på ica!!:)
kramis

2007-09-01 | 13:29:38
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Syster Yster säger:

Det var ju på Intersport de såldes!!!!

2007-09-03 | 16:43:21
camilla säger:

oj kluriga hästar är inte riktigt min melodi..har haft några sånna under åren..vill har en lugn som jag bara kan lulla runder på ...

2007-09-09 | 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback