Plugg tredje advent.

Vaknade imorse vid halv 7 och kunde inte somna om. Kom på att det var lika bra att gå upp och ägna lite tid åt denna:
image237
Enkätboken, Jan Trost.

Inte alltför skojigt en söndagsmorgon i december. Men eftersom jag inte kan vara med på seminariet på torsdagkväll så fick jag ju göra lite skolarbete nu. Skulle gå igenom fem kursares enkäter och kommentera dessa.
Sen var jag ju tvungen att göra en sammanställning av min egen enkät och alla svar. Redogöra för fel och brister + allt som var bra också. Klockan 9.00 var jag färdig så jag hann se julkalendern.

Skulle egentligen åkt till några kompisar, som är månskensbönder, för att hugga gran och kolla julmarknad. Tyvärr får det ge vika för strykning av sommarkläder och senare packning av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback