Bekännelser...

Nu ska vi se vad som var rätt och fel!
1. Sant. Syster Yster och jag åkte och funderade hur de räknade varven. Och vi kom på en teori; om vi tjötar jätemycket med grindstängaren så kommer han ihåg oss och räknar säkert hur många gånger han ser oss eftersom vi klev på sist. Varannan gång vi åkte förbi kontrollrummet så slängde vi oss ned på golvet så han inte såg oss. Vi åkte många extra varv och kissade nästan på oss av skratt.

2. Sant. Jag har ALDRIG handlat på systemet, jag tror inte ens jag varit innanför dörrarna. Jag är nykterist men inte absolutist enligt mina beräkningar. Jag dricker öl men håller mig nykter. Däremot har jag varit inne på finska systemet som heter ALKO!

3. Falskt. Jag har aldrig ens blivit stoppad i en kontroll av något slag.

4. Sant. Harvade mig igenom 5,5 års spellektioner i kornett, en lillasyster till trumpet men de funkar likadant. Brukar ha uppvisning ibland på jobbet till alla barns glädje...

5. Sant. Var med på en Psalmfestival i Lisebergshallen. Loket, Triple and touch och Gladys del Pilar var med + en stor kör där jag sjöng. Sen har jag faktiskt varit med i den stora kören på Carolas julkonsert i Scandinavium också. Men Loket är fräckare tycker jag. Jag har förresten sålt ½kg räkor till honom under min tid i Feskekörka.

Kommentarer
Syster Yster säger:

1 är fel..... jag kissade på mig lite...

2007-01-07 | 13:01:33
Syster Yster säger:

WOAW!!!!!! Jag vann alltså! Synd att man inte har någon blogg så man kan bli utmanad...

;-)

2007-01-07 | 13:06:47
Caroline säger:

Skööööj! JAg har antagit utmaningen i min blogg!
Alko...är det inte typiskt finnarna. I Norge heter det VINEMONOPOLET! ;o) Lite snällare!

2007-01-07 | 13:52:40
Bloggadress: http://lillymarlen.blogg.se
camilla säger:

haha...där ser man så lite man vet....

2007-01-07 | 14:27:09
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
camilla säger:

Jo jag äter hellre spagetti än ryggbiff...

2007-01-07 | 22:13:07
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback