Lååååånglördag.

Hoppla vad mycket man hinner med om man vaknar före 7! Väckte mellan L eftersom hennes träning börjar 8, tack och lov bara varannan lördag. Och om 2 veckor bor vi nästan granne med hallen.
Hade en frukost i kyrkan, alltså frukost med föreläsning om möten. Fick med mig några kloka ord därifrån:
"Främlingar är vänner vi ännu inte lärt känna".
Sen drog vi till Ubbhult på REA. I Ubbhult ligger STJERNBODEN, där säljer de mycket trevliga kläder från bla. Esprit, Jackpot, Odd Molly, Diesel, Replay mm. Idag var det 30% på REAN. Alltså blev det billigt.
Räknade ut att jag betalade 600 kronor istället för 1600kr. Sånt gillar Propp som sällan köper något utan röd lapp...
Hittade detta:
Ett par trendiga Espritshorts, längd under knät., i randigt jeans tyg. Skitsnygga till mina blåa, höga italienska skinnstövlar.
Två långärmade t-shirtar med märket Kaffe tryckt i guld- respektive silvertext på bröstet. Väldigt passande för denna kaffemoster (eller monster kanske).
En blus/skjorta med rosa blommor på brun botten.
Samt en militärgrön jacka för 100 spänn till äldsta dottern vars vinterjacka har blivit bortbytt till annan storlek och vi har efterlyst den riktiga utan resultat. Hon har därför gått i sommarjackan senaste veckan då det varit ned till 10 minusgrader, dock med långkalsipper och mössa och tjocka halsduken! Jag blev en omtyckt mams....

Hemma lagade jag köttfärssås och spaghetti. Sen köpte vi massa lördagsgodis och åkte hem för att titta på KINGKONG. Den var lång, 3 timmar och jag snabbspolade de läskiga scenerna men somnade ändå på slutet.


Kommentarer
Helena på ROOMSERVICE säger:

Allvarligt - jag dregglar när jag läser om dina fynd. Jag älskar rea! (Mer än jah själv anade m tanke på min fysiska reaktion!)

:D

2007-01-28 | 11:01:21
Bloggadress: http://roomservice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback