Vuxenvarning.

Fick ett roligt tips från Anna, man kan göra ett roligt gatutest här för att se vilken sorts människor som bor på ens gata. Så här ser mina grannar ut:
  • Medelålders
  • Yrkesutbildade
  • Gifta par med hemmaboende barn
  • Medel- och höginkomsttagare
  • Hus i villaförort medelstora städer
  • Barnfokuserade
  • Traditionalistiska individualister

Tänk om de kunde komma med något man inte visste tex. tandemcylande sado-masochister eller kanske smygfisande näspillare som gärna har udda strumpor, det finns många roligare grannar jag skulle kunna tänka mig. Alltså mina grannar är jättebra men inte särskilt spännade...


Kommentarer
Caroline säger:

KUL!!
Här kommer min gata:
Äldre
Yrkesutbildade
Gifta par utan hemmaboende barn
Medel- och Höginkomsttagare
70-talsbyggda villor/rad-/kedjehus i förort medelstor stad
Morgontidningsläsande
Traditionalistiska individualister

2007-01-30 | 12:22:10
camilla säger:

har minsann oxå testat detta...jag är då pensionär på landet så klart..*S*

2007-01-31 | 07:20:24
Bloggadress: http://quarter65.blogg.se
Maria Karlander säger:

Har gjort testet - skrämmande - stämde vilken gata jag än tog... Har tänkt ringa dig, men jag ska snart komma till skott. Kram Maria k

2007-02-06 | 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback