Härlig avslutning på helgen...

Efter att ha sovit som i ett skruvstäd hela helgen så kändes det underbart att få komma hem.
Vi grillade lite flintastek och sen bara slappade jag.
Hittade en massa mogna blåbär på tomten som jag nu har ätit till kvällsmat. MUMS va gott.
Men innan kvällsmaten hann jag med en timme stavgång med bra musik i lurarna. Försöker byta musik till varje promenad och det blir lite "Grisen i säcken", ibland har jag tur och ibland inte...

 
Nu ska jag försöka sätta ihop ett sommarsångprogram till nästa söndag. Kan bli lite klurigt men jag får väl ringa efter hjälp om jag behöver.

Kommentarer
camilla säger:

sommarsångsprogram..till vad?...va gott med blåbär..blev sugen nu..här är minsann inga blåbär...suck!!

2007-06-25 | 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback