Äntligen!

image159
Nu har jag hittat den!
Överst på mannens önskelista till 40-årsdagen står det FÅTÖLJ.
Helst vill han ha en Arne Jacobsen Egg chair. En helt OK fåtölj men kostar väl 30000 kronor BEGAGNAD!
Då hittade Propp den helt underbara sidan www.thehome.se som säljer kopior av dessa stolar och en massa andra designklassiker till humana priser.
Sen var det så att i förrgår kväll kostade den 5999 och igår helt plötsligt 7490. Då gick jag i spinn och skrev ett gulligt mail att det nog var så att jag bara skulle betala 5999.
OCh i morse fick jag mail tillbaka att visst så fick jag det lägre priset pga 40-årspresent!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Din snåla kapitalist!!!!!!


;-)

2007-05-11 | 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback