Regn

Hur mycket kan det regna egentligen? Imorse när jag hämtade tidningen 5:45, regnade det. Sen gick jag till jobbet 5:55, så sken solen.
-Ahhhhhhhh, tänkte jag, det blir en härlig dag.
Men icke det har bara skvalat. Hade planering på jobbet och skickade ut ungarna i skvalet sen när jag tog in dem så sken solen igen!
-Ahhhhhhhh, det blir en härlig promenad hem sen i solsken och kanske en tvätt kan hängas.
Nähäedå, regnet kommer igång igen och jag blir bara blöt när jag vandrar hemåt.
Nu sitter jag här och väntar på vad som skall hända härnäst????
Go to fullsize image
Men sen hittade jag denna bilden och insåg hur trevligt det faktiskt kan vara med regn, men värmen har ju inte infunnit sig ännu!

Kommentarer
Syster Yster säger:

I sommar kan vi duscha nakna i regnet på Gullbranna!!!


.... eller kanske inte......

2007-05-11 | 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback