Frisk

Migränen gick över och igår eftermiddag mådde jag toppen och gick till jobbet för planering.
Upptäckte att bilen låter som en racerbil, så jag fick se till så mannen skickade iväg den så jag kan åka till Västerås på fredag. Vore ju inte kul att tappa avgasröret i Alingsås typ...
Har hunnit med att göra slingor på mig och mellan L, snyggt tror vi i alla fall att det blev.

Den nyinköpta kylen är PAJ, KAPUTT, SÖNDER, TRASIG. Hände ingenting när man tryckte på ON-knappen. Frysen däremot gick igång på en gång. Jaha, då måste man ringa det samtalet också...
...jag blir sååååååååååååååå trött!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Man kan ju stoppa in allt i frysen, men det är inte så kul att ta ut fryst gurka!

*vet*

2007-11-15 | 18:00:10
Martina säger:

hehe nä tyvärr imon blir d inte kladdkaka (men blir egen bakad kaka iaf) men ska tänka på d nästa gång lovar =)

2007-11-15 | 21:16:22
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se
Micke säger:

Kollar bara in en sväng, hoppas allt gått bra!!
ha de bäst

2007-11-19 | 12:22:11
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback