Hem/Borta besök

Har varit på besök hos mina föräldrar i helgen. Tog med mig 2 barn och lämnade mannen hemma eftersom han hade beredskap (fixa saker på jobbet när ingen har arbetstid).
Vi åkte de 40 milen i fredags och har fått god mat och hittat vinterstövlar till mellan L. Hon blev nöjd.
Sen försökte jag hjälpa föräldrarna med sin nyinköpta dator. De är NOVISER, de gnäller tom över att tangenterna inte sitter som på SKRIVMASKINERNA...
... så då kanske ni fattar nivån!
De fick läsa bloggar och jag sparade favoriter och lärde dem att skicka mail.
Sen försökte vi lägga in Officepaketet årsmodell 2003 men det är inte kompatibelt med Vista så är apparaten tillbaka för service...
...hahahaha.
Jaja, sen ska de gå på pensionärssurfing så det ska nog bli hackers av dem åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback