Hurra, hurra, hurra!

Idag har jag och min älskade varit tillsammans i 19 (nitton) år!

Denna dagen brukar vi alltid gå ut på restaurang. Iår hade vi tänkt att gå på Footloose på Storan men som tur var hade jag inte köpt biljetter i förväg. Det kom en avgörande EM-kvalmatch ivägen!!!
Vanliga kvinnor kanske hade gått i taket men eftersom jag är så lugn och timid så gör inte jag sånt!
Sen kom han ju på att hade beredskap och måste vara tillgänglig på jobbet. Med tanke på att INGET hänt på en vecka så hade vi kanske kunnat gå på Musical i alla fall...
...inte, så klart ringde de nu och vattenledningarna i Rävlanda har problem. Så nu åker lilleman och jag och köper Thaimat i Sävedalen.

Kommentarer
Martina säger:

Hade d bara varit säkringar hade jag fixat det själv...men nu är d ju ett elfel o min pappa är inte så haj på sånt han heller :)

2007-11-22 | 14:56:11
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback