Inte lika galen som igår!

Jaja, fick tag i kursledaren till slut och hon hade ingen aaaaning om att hon sagt att vi skulle få mail tillbaka dagen efter inlämningen. Alltså har hon fått min uppgift 3 gånger, undrar just om det är fler i klassen som varit lika flitiga mailskickare?
I alla fall så hade vi examination i "Kvantitativ metodik" nu ikväll, vi skulle analysera olika vetenskapliga texter. Jag trodde som vanligt att jag inte klarat av uppgiften och skulle få en rest på någon del. Sen fick vi kolla på betygslistan och då fick jag VG. Eftersoom MVG inte existerar så får jag väl vara mer än nöjd. Till största delen så tror jag att det beror på att jag höll mig till maxsidantalet som var 2 sidor. Några hade skrivit både 3, 4 och 5 sidor.
Det gäller att få ihop det väsentliga med några få ord.
Denna text skrev jag ändå en dag då jag hade haft migrän på förmiddagen och mådde så dåligt att jag inte kunde jobba. Sen mådde jag mycket bättre så då fick jag passa på!

IDAG ÄR JAG HELT ENKELT BÄST!

Men eftersom jag inte är så skrytsam så får jag skriva så det nästan inte syns!

Kommentarer
Martina säger:

Ja d hade nog varit bättre...men d räddar inte min helg :S men hoppet är d sista som överger människan så än har jag inte gett upp helt...

2007-11-29 | 21:19:48
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se
Flatåsresident säger:

GRATTIS! till VG

2007-11-29 | 22:01:05
Micke säger:

Grattar till betyget i alla fall!!
Ha de bäst

2007-11-30 | 16:22:03
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Syster Yster säger:

Good Girl!!!!!!!!!!!

2007-12-02 | 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback