Väntan...

... ja inte på advent då utan servicemannen. Min kyl som jag köpte funkade ju inte så jag fick ju ringa några samtal om detta i torsdags!
Eftersom kylen lämnat affären så är det serviceföretaget som ska titta på den. Det var ju inte så att jag bara kunde få en ny på en gång men idag onsdag har de en lucka så att de kan kolla till den.
Får väl se om det är service eller hur länge jag får vänta på en fungerande kyl.
Men det roliga är ju frågorna de ställer när man ringer:

* Har du satt in kontakten rätt?
* Fungerar eluttaget?
* Har du följt instruktionsboken?

Men hallå??? Det är väl klart att man kollar alla dessa rutinåtgärder INNAN man sätter sig i telefonkö...

/återkommer


Kommentarer
Micke säger:

hehe.. ja, de där frågorna har man ju fått en o annan gång!! Lycka till!!
:)

2007-11-21 | 15:13:05
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback