Motion.

Eftersom jag har en så läskig hosta så har jag inte kunnat gå på Frsikis denna veckan. Men igår morse var det hyfsat varmt ute så jag gick en stavgångsrunda på 10 000 steg. Och inte ville jag vara sämre i morse så jag jag gick Stora Backarundan men åt andra hållet. För att man ska kunna ha ett bra tempo så gäller det att ha rätt låtar i öronen. Här är någr bra exempel på bra stavgångstempo:
Daddy Cool men Boney M
Jag ljuger så bra med Linda Bengtzing
Vi är på gång med Tomas Ledin
I natt, i natt med Black Jack

Det svåra är att INTE sjunga med! Men det flresta schlagerlåtar har rätt tempo. Ska försöka hitta lite annat än schlager men det får ju inte gå för långsamt. Jag har ett behov av att gå i takt så då måste det bli rätt musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback