Buss, bil eller cykel, eller är inte Karl Marx ryss?

Eftersom det kostar 75 kronor att åka tur och retur till stan så åker jag bil! Om man åker tillbaka inom 3 timmar så kostar det bara 37,50. Fattar inte logiken som Västtrafik har? Att parkera på Heden kostar 15 kronor för min kväll i skolan.
På vägen hem hörde jag om en kille som absolut INTE cyklar för det är så läskigt och han tror att han ska vurpa i kurvorna. Däremot är han väldens bästa:
"Kollektivtrafiklöpare på kortdistans"
Hur bra är inte den beskrivningen då?

Efter att ha läst lite vetenskapliga teorier så upptäckte jag att Karl Marx inte var ryss. Är det bra att upptäcka nu efter 217,5 poäng på universitetet? (Tack Bologna för min uppräkning av poäng, låter MYCKET bättre nu!)
Jaja, men jag erkände glatt för alla 12 i min seminariegrupp. Sen fick jag lära mig att han grundade sina idéer efter att ha kollat arbetarnas villkor i England.
image198

Var det inte så att Sovjetunionen före sitt fall leddes av Marxistiska anhängare?????

Erkänn att det finns fler än jag som är lite korkade, ni kan kommentera anonymt. Hallå syrran... fast du skulle ju ALDRIG erkänna förståss...

Kommentarer
Micke säger:

Ryssland ja, oj oj, St petersburg, staden "putin" tydligen kommer ifrån.
Den staden grundades i början av 1700 talet och byggdes upp av svenska krigsfångar!!
Tycker vi ska göra anspråk på den staden .. hehe..
Jösses va lärd jag är va?.. KRAM

2007-09-21 | 13:43:38
Bloggadress: http://beckfjall1.blogg.se
Syster Yster säger:

Var det han som grundade Marx Donalds?

2007-09-21 | 22:23:31
Anonym säger:

man blir mkt lärd av att läsa tidningar o böcker..men ibland slinker saker förbi..men egentligen är det inte av ngn betydelse.../quarter65

2007-09-21 | 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback