...fortsätter.

Ja, mitt nya liv alltså. Jag var äckligt pigg imorse och vaknade utan klockan 05.50. När man skriver det med siffror så ser det helt galet tidigt ut. Men på med träningskläderna, i med lurarna och iväg med stavarna. Idag blev det en hel del Gyllene Tiider. Också himla bra tempo att stavgå till. Har duschat och käkat frukost. Ska vara hos frissan klockan 08.00, lyckades charma till mig en tid så tidigt. Hon sa att det var ju bara 3 jobbdagar för henne denna veckan så det gick bra att jobba lite längre dagar då! TACK!

Kommentarer
Eva säger:

Va duktig du e som börjat med ditt "nya liv". Skulle ja med behöva, men ja har varken ork eller tid =(

Svar: Sälv äter ja inte fisk, även om ja fiskar, men fiska e rogivande o roligt =)

2008-04-29 | 07:56:44
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se
martina säger:

Hade tänkt be om en långpromenad ikväll..men då jag glömt bort att när det är varmt måste man dricka mycket, så sitter jag nu med en jäkla huvudvärk :S
önskar oxå jag hade motivationen för beach 2008..får se om jag hittar den...
Hoppas allt är bra!!

2008-04-29 | 16:56:05
Bloggadress: http://lakriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback