Kräksjuka

Min lille A, 10 år, började kräkas i lördags. Sen har han hållit på. Igår kväll, måndag alltså, kräktes han sista gången. (Hoppas jag)
Han har förlorat nästan 3 kg. Inte så bra när normal vikten är knappt 29kg fördelat på 140 cm. Idag har han ätit bäbissmörgåsar, kvadratcentimeter stora alltså. Sakta, sakta har han tuggat. Sen har han druckit nyposoppa och ätit bäbispuréer. Men nu har han tom orkat spela lite datorspel. Förhoppningsvis är han på bättringsvägen nu så då får han vara hemma resten av veckan och gödas! Jag ska jobba on-fre så nu får mannen i mitt liv vara hemma istället. Jag ska ju börja nytt jobb på måndag så jag måste ju jobba färdigt på mitt gamla och hinna dansa och kramas med alla barn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback