Jobbar hemma...

...innebär att man hinner med en massa mer än vad man hunnit på jobbet. Man slipper bli avbruten, trodde jag ja, men det har nog varit 10 samtal på jobbmobilen. Sen åkte jag till stan för att luncha med min gamla jobbarkomis K. Parkerade på Heden och skulle betala...
...ingen plånbok.
Åka hem igen för att hämta och kom precis i tid till Kopparmärra. Vi åt en trevlig lunch på SoHo, gott och dyrt. Vi skvallrade massor om bröllop och gamla arbetskamrater och nya... 
Sen handlade jag lite roliga julklappar till stora Ms USA-familj. Bla det här roliga änglaspelet i ny tappning från Plutoprodukter.

Kommentarer
Syster Yster säger:

Vill ha!

2008-12-05 | 08:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback