Kommande vecka.

Ska jag ha en massa medarbetarsamtal och lönesamtal. De 2 jag hade i fredags gick bra så det lovar gott inför framtiden. Men tänk om nån börjar gråta...
... vad gör man då? En del människor kanske inte har självinsikt eller också har inte jag sett dem i sitt esse och då kan det ju bli tokfel. Nu är det ju inte så att vi pratar 1000 lappar i löneökning utan 100-lappar i ett redan underbetalt kvinnodominerat kommunalt yrke. ( Jag brukar skämtsamt påpeka att i den kommunala verksamheten så får vi inte lön utan bidrag!)

Tips? Tack!

Kommentarer
Eva säger:

Svar: Jag e nog lite av en periodare i bloggandet, hehe..

Trevlig jul du med... och med mycket mys hos er med!



Kram

2008-12-16 | 18:05:28
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback