Shoppingglädje!

Sista dagen på ungarnas sportlov så jag lovade att vi skulle åka på utflykt. Jag slutade 12.30 så jag såg till att mannen åxå gick hem tidigt. Sen ställde vi kosan mot Gällstad och Lager157 . Vi shoppade loss en massa.
Mellan L fick tröjor och leg gings, jag hittade jeans med lagom benlängd. Ett par Wrangler i den namnanpassande modellen "Sofia".
Tom. mannen hittade snyggbyxor i en affär, ordinariepris 1200 och nu 300!
Sen var vi på Scorettoutleten och handlade: Converse till mellan L, gubbtofflor till mannen och ett par stövlar till mig och mellan L att dela på. Jag betalade 564 för allt, ordinarie pris var 2088!
Sen hittade jag ett rosa CRAFT-underställ för 149 spänn.

Ibland är det så roligt att shoppa när man känner att man fyndat, dvs nästan lurat affären att sälja sakerna så billigt till just mig. Jag vet att det låter dumt för i slutändan så är det ju jag som spenderat pengar.

På hemvägen åkte vi förbi Sjömarken och kollade vart jag ska på anställningsintervju den 28/2. Inte svårt att hitta och det tar 30 minuter att köra dit.

Köpte pizza på hemvägen och har nu ätit den och sitter här med min öl.

Kommentarer
Lissen säger:

Att fynda kan pigga upp tillvaron!
Både att köpa DET man behöver.
sedan kunna unna sig något extra, eller hur?

2008-02-17 | 19:09:30
Bloggadress: http://LissenTo.Blogg.se
Anette säger:

Jag googlade på underställ gällstad och fick fram din sida. Undrar i vilken butik du hittade Craft-understället? Skall åka till fjällen och behöver ett nytt till lillan...

2008-03-02 | 15:34:05
Propp säger:

Ojdå en av sportbutikerna som säljer craft...
Inte den i "gallerian" utan sportaffären.

2008-03-04 | 22:43:05
Bloggadress: http://propps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback