Åhhh, vad jag gillar REA!

Hade i flera dagar gått och funderat på hurdan klänning jag ville ha. En blå, glansig med svart ok och svart fåll nedtill. Jag visste inte om den fanns men jag ville så gärna ha en sån eftersom den skulle passa så bra till mina höga stövlar. Jag tänkte att om jag inte hittar någon klänning så borde jag hitta en tunika i alla fall. Eftersom jag bara är 160 cm över marken så blir ju tunikor som klänningar på mig och mina taxben.
Jag åkte till Allum i Partille där de har en massa affärer som även har halva reapriset. Jag strosade runt och hittade en Esprit skjorta till mannen för 100 spänn, en födelsedagsskjorta till lilla A för 59 och sen gick jag till GinaTricot och där hängde den! Klänningen alltså, i mina drömmar, och jag hittade en som passade.
Storlek 34, konstigt det har jag inte haft sen jag gick i högstadiet och den kostade 99 kronor och satt super. Jag blir absolut snyggast i den! HAHAHA, tänk att man kan få glädjas riktigt ordentligt ibland. Fick låna ett svart satinband av mellan L, att knyta i midjan eller under bysten som empireskärning. Mellan L och mannen tyckte att jag blev snygg. TACK så mycket.

Ja, just det, slutade vid 13 idag så jag och M och vovven hann med en långpromenad i dagsljus så det blev en massa steg på räknaren idag! Det du Myra!

Kommentarer
Pethra på Inredningsbloggen säger:

Rea är kanon! :-) Låter härligt med klänningen och vilken glädje att hitta en som man vill ha till ett så lågt pris!

2008-01-18 | 23:32:06
Bloggadress: http://inredningsbloggen.blogg.se
Eva säger:

Åh vad roligt att du hittade en klänning som var så snygg till ett sådant bra pris. =) Jätte roligt! Stl 34, det var inte dåligt, sj e ja en stl 38-40 :S

Ja men visst var det väl en härlig dröm ja hade... Ville själv inte vakna, men ja gjorde tyvärr det =(

Trevlig lördag... KraM Eva

2008-01-19 | 08:45:29
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback