Flytt och semlor!

Lördag morgon vaknade jag tidigt och kollade mailen. Kunde äntligen andas ut eftersom dottern i USA bytt familj efter en veckas trubbel. Hon har flyttat in hos sin kompis Lauren och hennes familj. Så nu mår lilla mamman på andra sidan atlanten bra igen ... PHU. Denna veckan har verkligen varit en pärs. Kanske därför jag blev sjuk och bara låg hemma i sängen och sov???

Efter denna glada nyhet så kände jag mig stärkt att baka semlor. 50 stycken blev det och de var smaskiga!

image258

Kommentarer
Eva säger:

Åh va duktig du esom bakar semlor.. Det som e sååå gott =) Förstår att man e orlog om dottern e på andra sidan jorden typ o har det tufft, skönt att det ordnat sig!

Nu e ja piggare o i helgen var det dax att måla om sönernas rum, så det blev blått =) nästa projekt blir hallen eller mitt sovrum. Får se hur pengarna tycker =)

KraM Eva

2008-01-27 | 15:31:08
Bloggadress: http://tvillingmamman.blogg.se
maria karlander säger:

va bra då finns det några att ta med i bilen upp till Branäs!!! Nä, skoja bara. Kram Maria

2008-01-30 | 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback