Kursavslutning.

Hade avslutning på min Vetenskapliga kurs igår. Hade examination på min Uppsatsplan. Om ni undrar hur det känns att bli sågad jäms med fotknölarna så kan ni fråga mig!!!!
Jaja, fick i alla fall tillbaka arbetet med kommentaren.
Kompletteras
Jag tror du vidgat din insikt under diskussionen, det räcker.

Jag slapp komplettera alltså. Men läraren är en sån där kvinna som gör att man känner sig som 12 år igen och inte kan nånting utom att ställa till oreda. Sen fick jag bakläxa eftersom jag inte fixat någon handledare till min C-uppsats ännu. Så jag fick en TJOCK bok med en massa namn som kunde hjälpa mig.
Men jag hade skickat iväg ett mail tidigare i veckan till en kvinna som vi hade i statistik kursen och hon hade ju inte svarat. Sen ringde jag henne idag och sa OK. Det känns bra för hon känns som en människa som lyfter en och inte trycker ned. Man vill ju gärna ha konstruktiv kritik och inte bara kritiseras för kritikens skull.

Näej nu ska jag göra pannkakor!

Kommentarer
Syster Yster säger:

Lycka till med skrivandet!

:-D

2008-01-18 | 18:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback