Havet.

Sitter och väntar på att kaffet ska rinna ned så att jag kan äta frukost. Sen har jag tänkt att packa badväskan och åka till havet. ENSAM! Mannen känner sig krasslig och vill inte vara i solen och ungarna vill inte följa med. Jag ska väl njuta av ensamheten och läsa en bok i solskenet. Även fast jag är på en badstrand och det är massor med ljud, skränande fiskmåsar, skrikande barn och annat så kan jag koppla av för det är ju ingen jag behöver bry mig om, ja om de inte håller på att drunkna förståss.
Det är ungefär som att gå på Mc Donalds utan barn. När ungarna var mindre och jag och mannen var ensamma på stan så kunde vi tycka att det var trevligt att gå dit utan barn. Vi kunde äta i lugn och ro för de som lät  i bollhavet var ju inte våra ungar. I vanliga fall med ungar så var det ju bara jobbigt att vara där för man behövde tjata så mycket att maten skulle ä'tas innan de fick leka....

...jaa, tänk vad man har utsatt sig för genom åren!

Kommentarer
Tvillingmamman säger:

Hej. Ja har inte tiden just nu att sitta vid datan, det e mycket både på jobbet o hemma...
Men ja återkommer så fort ja känner att ja kan sitta ner =)

Allt bra med dig?

2008-06-02 | 19:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback